FAQ

Frequently Asked Questions

1. Jak dowiedzieć się kiedy produkt niedostępny będzie ponownie w sprzedaży?
Dostępność produktów uzależniona jest od naszych dystrybutorów, dlatego też nasi konsultanci nie są w stanie udzielić informacji na ten temat. Najlepszą metodą na uzyskanie informacji o dostępności jest wysłanie do nas maila z pytaniem. Wyślemy wtedy do Ciebie maila z powiadomieniem, gdy tylko produkt pojawi się ponownie w sprzedaży. 


Warto również obserwować nasze serwisy społecznościowe (
FacebookInstagramPinterest) – tam dzielimy się na bieżąco informacjami o planowanych i nowych dostawach.


2. Dlaczego nie mogę złożyć zamówienia na więcej niż 5 sztuk jednego produktu?
Sklep BeardShop jest sklepem detalicznym i w chwili obecnej nie prowadzi sprzedaży hurtowej. Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości danego produktu - skontaktuj się z nami. Każde zamówienie (większe niż 5 sztuk) traktujemy indywidualnie.


3. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
O każdej zmienie statusu Twojego zamówienia będziesz informowany na bieżąco poprzez wiadomości email, na adres mailowy podany w trakcie składania zamówienia. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, masz pytania lub uwagi - skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (Mail: bok@beardshop.pl).


4. Co robić jeśli realizacja zamówienia opóźnia się?
W przypadku opóźnień w realizacji zamówienia, w pierwszej kolejności należy sprawdzić czy nie został wysłany mail z informacją o opóźnieniu i jego powodem. Warto także upewnić się, jaka jest przewidywana data odbioru zamówienia. Można to zrobić poprzez kontakt ze Biurem Obsługi Klienta.


5. Czy mogę dodać produkty do już złożonego zamówienia?
Nie ma możliwości dodawania produktów do zamówienia przekazanego do realizacji. Możesz jednak zlecić anulowanie złożonego wcześniej zamówienia po czym zlecić nowe, uwzględniające wszystkie interesujące Cię produkty – aby to zrobić skontaktuj się ze Sklepem.


6. Ile czasu mam na dokonanie zwrotu?
Jeśli jesteś konsumentem (nabyłeś towar w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową) w Sklepie, możesz zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny (odstąpienie od umowy). Oświadczenie o odstąpieniu od umowy możesz złożyć w formie pisemnej w terminie 14 dni od daty odbioru zamówienia. Towar, który chcesz zwrócić nie może mieć żadnych śladów użytkowania, być w oryginalnym opakowaniu.


7. Czy istnieje sklep stacjonarny?
Współpracujemy z kilkoma sklepami i barbershopami na terenie Polski – sprawdź gdzie możesz kupić nasze produkty stacjonarnie

Koszyk

Suma 0.00 PLN